Ledøje-Smørum Svømmeklub

Tilmelding til sæsonen 2023-2024
Tilmelding til sommersvøm 2024

Brugernavn og adgangskode
er personlig og kan ikke bruges til at booke andre personer på et hold.

Tilmeldes en svømmer på en andens svømmer medlemslogin anses tilmeldingen for ugyldig. Evt. indbetalt kontingent returneres og pladsen tilbydes en svømmer på venteliste eller frigives som en ledig plads på holdet.

Nye medlemmer skal ikke oprettes som bruger før ved tilmelding af hold

Nuværendede medlemmer betegnes som medlemmer, der har været aktivite på et hold i den indeværende eller sidste sæson.

Bookingvejledning

Vælg fanebladet tilmelding til hold
Vælg den ønskede holdgruppe
Tryk tilmeld på det hold og tidspunkt som du ønsker at tilmelde dig.
Indtast email eller mobil eller nyt medlem (kun synlig når der er åbnet for tilmelding af nye medlemmer)
Accepter handelsbetingelser og tryk på tilmeld
Indtast bankoplysninger

Du vil modtage en kvittering i din mail-boks når betalingen er gennemført.
Det er vigtigt, at du har registreret de rigtige oplysninger hos os.
Har du ændret mobilnr. eller e-mail kan du selv rette det.
Du finder linket til medlemslogin her på siden.

Har du ikke modtaget en kvittering eller e-mail, så anbefaler vi, at du checke dit spamfilter.

Medlemslogin
Medlemslogin kan ikke benyttes til tilmelding til et svømmehold, men kun til at redigere sine personlige oplysninger som f.eks. e-mail og mobilnr.
​Medlemslogin skal benyttes hvis man får brug for at hente en ny adgangskode. Dette forudsætter dog at e-mail og mobilnr. er korrekte.
Her kan man til- og framelde nyheder.
Framelder man nyheder, har man selv valgt ikke at modtage de informationer/nyheder vi sender ud
Besøg vores side
Ledøje-Smørum Svømmeklub | Flodvej 89 | 2765 Smørum | E-mail: postmaster@lsi-swim.dk